Tisdagslista

Brukar du komma i tid?
Om jag är själv kommer jag lite tidigt, om Kent är med kommer jag lite sent

Har du bra kondition?

Nja, den har varit bättre om man säger så

När blev du fotad senast?
Imrose av mig själv i lördags av Teresa

Hur känner du dig nu?
Mycket bra! Lite trött bara, men det går helt klart att leva med

Vanligaste färgen på dina kläder?
Många och starka :) föredrar grön, lila och orange

Kan du laga mat?
När jag vill, men inte om jag försöker följa ett recept

Vad pluggar du?

Ingenting, och har ingen lust att göra det heller

Blir du bra på kort?
Det varierar starkt

När och varför grät du senast?

Igår, men jag var inte ledsen

Var det pinsamt att svara på det?
Nej då, grinar titt som tätt, gärna framför teven eller i en bok

Hade du en bra kväll igår?

Verkligen! Var på en supergod middag med trevligt sällskap!

Din favoritdryck på morgonen?
Agua sin gas. Te om det är kallt.

Är du nyttig?

Ja och nej. Rödvin är bra!

 

Är du blyg?
Nope

Vilken tid gick du upp idag?
07.10. 

Vilket tv-spel spelade du senast?
Buzz eller Rockband


Vilket tv-spel är ditt favorit spel?

Se ovan  

Hur mycket krävs för att du ska bli full?

B som i bag, b som i box. Mängden varierar mellan ett glas och många fler.

Har du spytt offentligt?
Många gånger. Var vanligt förekommande på söndagar förr i tiden

Jag sover...
Jo men visst, brukar inte vara några problems

Vad sa du senast?
Mmmm

Var du på festival i somras?
Japp! Varje sommar, ingen sommar utan festival, i år: West coast riot och Metaltown

Vem ringer du när du är arg eller ledsen?
Piffi, Kent, Sofie, Gunsi, Lollo, Mamma eller Farmor.

Vad skulle du behöva nu?
Någon som kan skruva ihop en Ikeamöbel

Har du snygga skor?
Japp, Dorothy Perkins-ballerinor från Berlin

Vad var det första du sa imorse?
Vänta lite Rocker så ska vi snart gå upp

Har du sovit i din egen säng inatt?
Beror på hur man ser det. Min gamla tonårssäng är det faktiskt, som nu står hos päronen.

Har någon annan sovit i din säng inatt?

Japp, Kent-Agent!!!

Har du körtkort?
Ja.

Är du ensam nu?
Nej, på kontoret, men bara Rocker är i mitt rum

Vad ser du fram emot mest denna vecka?

Festa hejdå med mina chaufförer på fredag!


Snodde listan av Musmysan

Kommentera här: