Tittar in før att sæga hej!

Hoppas ni mår bra, det gør vi. Jag var på en visning igår men det var verkligen inget før oss, ska på två visningar næsta vecka, hoppas på napp eller på fler visningar.
Vædret har varit underbart, vi har badat, solat och uteduschat. Det var urmysigt att återførenas med lillgrisen Rocker! Vi har plockat smultron, vildhallon, vinbær och kantareller. Mycket gott! Jag har læst tre bøcker och slappnat av ordentligt. Nu ær vi hos Kents pappa och duschar, det var riktigt skønt, bad och utedusch till trots, jag har inte duschat i vanlig dusch sedan måndag. Ikvæll blir det lite party, vin och oxfilé, det ni!

Tråkigt att missa den stora årliga grillfesten hos Johan och Gunsi ikvæll tycker jag, men så ær væl tyværr livet ibland, får ta igen det næsta år med extra mycket firande.

Kram på er allihop!
1 Carolina:

skriven

PUSS & KRAM!

2 Tanten:

skriven

Hej svejs på dig. Hoppas ni har det bra där i Norge och att ni hittar en mysig lägenhet. Jobbigt att inte ha dusch i längden, det går ju an på sommaren. Har börjat jobba idag , inte så jäkla kul men vi ska ju resa snart så då har man nåt att se fram emot. Och så ska jag ha tjejmiddag på lördag. Ha de !!! Kram från Svedala !!

3 Mysan:

skriven

Du fattades oss!

Kommentera här: