2011... en summering

Fem händelser som varit bra det här året?
1. Flyttat till Trondheim!
2. Blivit gudmor igen!
3. Sommarens værme
4. Min Berlinresa!
5. Prillan :)
Fem händelser som varit sämst det här året?
1. Stressen infør førsæljningen av gamla lægenheten
2. Mængden snø som gjorde en strandsatt i børjan av året
3. Saknaden, først av Kent, nu av familjen
4. Sista dagen jag gick från jobbet
5. De konserter jag missat

Vad har du lärt dig i år?
Att man måste våga!

Blev året som du har tänkt dig?
Faktiskt! Med en touch av ænnu bættre!

Vilka kläder har du använt mest?
Långa klænningar!

Ångrar du något?
Nope.
Vad har du mest lyssnat på för musik?
Veronica Maggio, julmusik och det gamla vanliga :)
Årets tre roligaste fester?
1. Sommarfesten på jobbet med karaoke och lekar
2. Avslutnigsfest nr 1 før mig
3. Avslutningsfest nr 2 før mig

Vad har du tittat på? (film, tv, serier...)
Mad men, Sons of anarchy, Gilmore girls, matlagning och mode på BBC lifestyle
Vilka människor har du hängt mest med år?
Mycket hæng hos Sofie och Alex med mina små ælsklingar, kollegorna och tjejorna, Ocg Piffen och Niklas nær de flyttade till Runby.
Vilka nya personer har du lärt känna i år?
Meline! Och massa norrmæn!
Vad är det vackraste du fått i år?
Hmmm, en guddotter såklart, och alla komplimanger och saknadsførklaringar infør min flytt.
Årets bästa sms?
Nåt nattligt och galet sækert, minns ej.

Hur många har du varit kär i?
Kent såklart, men också i mina frikort såsom Charlie Hunnam, Christina Hendricks och de gamla vanliga.
Vad är det bästa du har läst?
Kan omøjligt vælja en sak! Men kanske mina egna alster då haha.

Kommentera här: