Julebord ikväll!

Vi är några stycken som börjar här, sen går vi ut för att möta upp två andra studios och ha ett galet julbord ihop! Ska bli så kul, jag har valt kläder, har just nu färg i håret och ser fram emot kvällen.
Rocker är hos Kents mamma, vi var där igår och fick en supergod middag och hade en mysig kväll.
Jag känner att min outfit ikväll är väldigt svart, men min färgglada personlighet får väl lysa upp lite extra då :)
Frysen är full av is och kylen full av cola, de ska dricka rom, jag ska dricka rödvin. Sen ska jag äta pinnekjött, det är fårkött ångkokt över björkpinnar. Norskt julbord är alltså inte det minsta som svenskt julbord, förutom det faktum att folk dricker som svin osv. På stället vi ska till fick man förbeställa vilken mat man ville ha. Det ska i alla fall bli jättegott och kul! det enda jobbiga är att jag sov lite dåligt inatt och har lite ont i magen nu, men det är inget som lite glittrig ögonskugga och lite rödvin inte hjälper på.
Önskar er en jätterolig lördagkväll också. Kram!

Kommentera här: