Lite morgontrötta

Nu ska vi åka till Kents mormor, först måste vi stanna och gå på roliga butiker på en lördag, såsom Biltema och Vinmonopolet, blä!
Min hud pajade verkligen häromdagen, trodde den var återställd men igår när jag sminkade mig krackelerade jag snabbt. Tvättade bort mitt smink med honung och smorde igen ringblomssalvan. Lade på ett nytt lager salva utan att tvätta nu på morgonen så jag är skyddad mot kylan. Måste ju kleta på smink ikväll igen liksom.
Vad hitter ni på en lördag som denna, strax innan jul?
Om exakt en vecka är det julafton! Är nog helt nyvaken om exakt en vecka och ska äta en god frukost med vört och rooiboste! I Nibble hos mamma och pappa. LÄNGTAR!
1 Linda:

skriven

Vaddå honung? berätta hur! kram

2 Malin:

skriven

Min lördag har inte riktigt börjat än... Men när den gör det blir det långfrukost och kanske lite julklappar i regnet. Givetvis ackompanjerat av Musikhjälpen!!! Jag älskart ;)



Ses vi hos Carolina?? Hoppas, kram.

Kommentera här: