Lite sargad

Hann med promenad i Fresta och lunch hos Sofie innan jag åkte till Optimuskliniken och opererade bort två födelsemärken. Ett på benet och ett i hårbotten. Det i hårbotten var inte så kul, det gjorde jätteont med sprutan och det gör väldigt ont nu. Men jag ligger på ordinerad vila nu och det går bra det.
Imorgon ska jag luncha med mina kära kollegor, det ska bli kul! Och på kvällen ska jag på julmys med fina tjejkompisarna, som jag längtar! Blir mycket kramar imorrn helt enkelt!

Har sett första trailern för The Hobbit och längtar alltså redan nu till nästa december. Och så har jag faktiskt lust att se The girl with the dragon tattoo, trots att man vet vad som händer, verkar vara en snygg film!

Jag och mamma har sett husprogram från Spanien, inte bra för oss att kolla på sånt, vi blir sjuka!

Kommentera här: