Det skulle kunna vara Så mycket bättre...

Har bara kunnat se två avsnitt denna säsong. Men läser spånanden inför nästa omgång.
Dessa personer skulle jag vilja ha med i programmet. Och blanda upp med några gamlingar eller otippade personer som kan överraska, typ September. Men såna är ju svåra att komma på så det överlåter jag till TV4, ödmjukt va.
Jag tycker också de kan spela in en winter edition, speciellt när det är snö som det har varit tidigare vintrar, hur som helst kan jag tänka mig att det där lilla huset är asmysigt i blåst och rusk.

Dregen
Thåström
Niklas Strömstedt
Robyn
Marie Fredriksson
Miss Li
Ebbot
Veronica Maggio
Per Gessle
Melissa Horn
Anders Fridén
Pelle Almqvist
Jocke Berg
1 Linda:

skriven

Jag vill att Magnus Uggla ska vara med..



(han vart tydligen tillfrågad till denna säsong men tackade nej.. o så ångrar han sig nu efteråt)

2 Mysan:

skriven

Jag vill ha med Peter Lemarc. Och så kan jag tänka mig att Agnes kan bli nästa September... ;)

3 mango:

skriven

Bra förslag!

Kommentera här: