Underbar dag igår

Hann med så mycket! Efter jag och Alicia badat och busat och jag hade gosat med Meline och fikat med Sofie åkte jag iväg och hämtade massa gott rökt kött som åts på kvällen. Varmrätten blev hjortstek som vi hade med från Norge, Niklas gjorde en god sås och Pernilla satt och var finast :)
Idag har jag också gått en vända i Fresta, utan Gunillissällskapet för hon är nu på väg till Kenya, men självklart med Rockersällskapet! Jag har prövat ny hårkur från Body Shop, och snart ska jag till doktorn för att ta bort två födelsemärken. Det ena är på benet, därför måste jag hem och vila efteråt, trist men men. Det andra är i hårbotten, det känns lite blä att de ska stoppa sprutr och skära där, precis vid tinningen. Men det går nog bra. Wish me good luck! Ska peppa lite med mer Melinegos nu innan. Kram på er!

Kommentera här: