33 timmar i Trondheim

Hann med många många pussar, flest med Kent men många med Lise också. Hann med varm choklad och våffla på stan med svärmor. Hann med att se skorna men rean var slut så de var för dyra. Hann med att gå på Kremmerhuset. Hann med att äta pizza. Hann med att halka runt i backarna. Hann med att promenera på broarna. Hann med en flaska Jacobs Creek. Han med vodkashots. Hann med Lundgrens. Hann med förfest. Hann med lång efterfest. Hann med vakna till soljjus. Hann med att se solljuset mot röd gammal skola och väldigt blå himmel. Hann med att få ont i armen efter en kram som blev ett fall. Hann med att läsa en bok. Hann med att springa i bara raggsockor på Gardemoen. Hann med planet trots försening från Arlanda. Hann med fler pussar, många kramar, mycket kos. Hann med massa bra låtar. Hann med födelsedagen för min 32-åriga man och hann fira den ordentligt!
Hann inte med en enda bild dock... Så ni får tänka er själva!
1 Sofie:

skriven

Maj gad :)

2 Malin:

skriven

Funkar bra, jag har massa härliga Trondheimbilder framför mig trots att jag aldrig vart där! Plocka fram dem du med denna trista måndag (som nu gått och blivit tisdag inser jag...)



Kram.

Kommentera här: