Beställning från TopFormula

De har verkligen bra priser och idag beställde jag en deo, en ansiktskräm, bodylotion, lypsyl och så lite uppiggande ginseng. Jag är så fasansfullt trött nuförtiden, får se om det ger någon effekt. Man är ju så fruktansvärt torr också, lite nya krämer blir bra det. Jag har smort med olja ett tag men vill gärna variera det med kräm. I ansiktet har jag haft olja på kvällen och Weledas skinfood på dagen, men jag vill ha den vanliga mandelkrämen nu. Det får inte bli för mycket smörj liksom.
Men man måste passa sig även på hälsokostbutiker, alla produkter är inte helt trevliga där heller, parabener och bensin finns där med så det är bara att läsa på innehållsförteckningen.
Produktbild för “Naturally Fresh Deo”Produktbild för “Ginseng - TopFormula”Produktbild för “Läppsalva honung 5,5 ml”Produktbild för “Almond Soothing Facial Lotion - Weleda”
Produktbild för “Kroppslotion - Dr. Hauschka”

Kommentera här: