Blank kalender

Vet ni vad som skulle vara skönt, som jag tänker på ibland. Att inte ha något inplanerat på minst ett halvår, att ta varje da som den kommer. Att inte använda klocka, äta när man är hungrig, sova när man är trött. Detta måste genomföras på en plats där dygnet inte har betydelse, antingen i ett hus på landet eller i en stor lägenhet i en 24/7-stad, typ New York. Att inte behöva komma ihåg nåt, att inte ta ansvar. Ja ibland skulle det bara vara så skönt.
1 Carolina:

skriven

Skulle vara grymt befriande, jag skulle kunna tänka mig att tillbringa min tid i ett varmt land, där man praktiskt taget får sand mellan tårna när man kliver upp ur sängen, och där maten smakar himmelskt...

2 Mysan:

skriven

Jag tänker mig också ett väldigt varmt land där allt får kännas lite mañana. Och man bara gör det man själv vill. Vilken befrielse.

3 Mysan:

skriven

Fast sen vill jag tillbaka till mitt jobb. Eftersom jag än så länge älskar't.

Kommentera här: