Blommor och färg i vår

Oj vad man längtar efter det här, jag är trött på nude, dimgrått, skitiga pasteller. Jag vill ha knallfärger, energi, glädje och inte en stor dunjacka äver det. Gärna mönstrat med mönstrat, som en blomsteräng, och så lätta skor på fötterna. Längtar nu!
Blenda Dress SEK 899, The Wardrobe - NELLY.COM Printed Dress SEK 499, Rare Fashion - NELLY.COM Sleeveless Flower Dress SEK 299, Angeleye - NELLY.COM Natalie Dress SEK 499, TFNC - NELLY.COM
Nelly
Kii
Sid and Sally
Acne  Darling Pink på Bubbleroom.se
Du & Jag Canberra Printed på Bubbleroom.se
VILA Mira Dress Nude Fling (Puderrosa) på Bubbleroom.se
Bubbleroom / H Klänning Mönstrad på Bubbleroom.se
Soaked in Luxury Silvia Dress 292/Blue (Blå) på Bubbleroom.se
VILA Cava Dress Winter Red på Bubbleroom.se
Lise Sandahl Printed Floral Dress Fushia på Bubbleroom.se
Mina UK Edith Dress Beige på Bubbleroom.se
Flamenco Picasso Dress Fresa på Bubbleroom.se
Ted Baker Bomic Bright Blue på Bubbleroom.se
Bubbleroom
HM
SASSA dressECO VERONICA dress
LUCY blouseDOROTEA skirt
Indiska
1 veiran:

skriven

¨ååååååh

2 Malin:

skriven

Jag dör lite, vilken fin kjol från H&M.

3 jojo:

skriven

haha malin, jag tyckte du gjorde dig av med en snarlik kjol hemma hos dig :)

Kommentera här: