Kärlekslista

Är du i ett förhållande? Japp, förlovad o allt :)
Har du kysst någon idag? Nej, men ikväll när min karl kommer så!
När går gränsen vid otrohet? Det är olika för olika par, men kyssa någon annan är fel.
Är du romantisk? Inte direkt, i alla fall inte på klassiska vis
Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? Bra musiksmak, passionerad för något och inte för känslosam, någon att skratta med och som vill killa dig på armen, oh! I've got him!
Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? Babblande, kittelkrävandes, disträ och kanske lite för oengagerad i kärlek.
Vad är viktigt i ett förhållande? Samma musiksmak, ge varandra stor frihet men ändå försöka dela varandras intressen, att man blir varm i magen när man ser varandra, att inte glömma att vara fysiska och att inte snäsa och sucka åt varandra 
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Många många gånger
Har du lekt med någons känslor? Ja det ligger nog några krossade hjärtan på en stig bakom mig
Hur många har du varit ihop med?
Sju kanske
Länge höll ditt längsta förhållande? Typ två år, men nu är jag i det längsta, snart sex år, eller är det sju?
Hur länge var ditt kortaste? En kvart eller nåt
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Jag vill vara med Kent, annars ingen.
Är du en bra pojk/flickvän? Om man inte kräver romantiskt tjafs och sånt så e jag väl helt ok.
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Kent för två veckor sen. Eller Rocker igår iofs, men han e ju vovve :)
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Yngre än vad jag är nu iaf.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? Ja och så skulle han vara den som gjorde det. Coolt.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Lite av varje skulle jag tro
Hatar du ditt ex? Jag är inte mycket för att hata
Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej
Har du kvar någonting från dina gamla förhållande? Erfarenhet och minnen
När du vill ha någon, vad gör du? Jag tar den.
Bästa raggningsrepliken? Vill du ha öl? Eller Vill du följa med på festival i Madrid.
Hur skulle den perfekta dejten se ut? Vi är glada av vin och mat som på kontinentalt vis intagits mitt på dagen, sedan kollar vi antikaffärer och solen skiner.
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Kent och pappa såklart :)
Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då? Lyssna på Lars Winnerbäck och Miss Li, Om du lämnade mig nu. Jag skulle lacka och sen skulle jag kräva något dyrt och fint och sen lagar vi nog allt för kärleken är starkast om man bara vill. En liten otrohetsfadäs stoppar inte oss.
Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? Ja såklart! Fast det visste jag inte förrän 1 april förra året när jag blev friad till på riktigt. Nu planerar jag hela tiden :)
Vill du ha barn? Det är inte min plan nej
Blir du lätt kär? Vet inte, jag är kär i Kent iaf. 
Vad faller du för? Tatueringar, seniga underarmar, självsäkerhet och gärna lite skägg på det
Vad är det mest avtändande du vet? Osäkerhet och överkänslighet, omanliga saker och rakade kroppar, sportiga kläder och popmusik.
Hur viktigt är det att man har något gemensamt? Viktigt. Speciellt musiksmak så man kan mötas i den världen. Men också viktigt att man har egna intressen.
Har du fått ditt hjärta krossat? Ja, finns fortfarande ärr, det är nog nyttigt på ett litet smärtsamt sätt.
Hur raggar du? Skålar och frågar saker, tindrar med ögonen och lyssnar och skrattar.
Har du en “utseendetyp” hos killar? Ja, långt hår och skägg vänder jag mig alltid om efter. Annars är tattoos ett måste, band t-shirts får mig att titta till en extra gång och svenniga utseenden verkar omedvetet locka mig mer än utländska (gäller ej norska ;))
Vem var din första kärlek? Johan
Vad tycker du om att ligga på första dejten? Kan man göra om man vill
Vad tycker du om one night stands? Bra grejer
Är kärlek allt i livet? In the end, yes.

Kommentera här: