Smile!

Nu e d klart! Känns snyggt och fint men smärtar mycket, det går över om ett par dagar dock :)
1 Soff:

skriven

Verkligen jättefint nu!!!

2 Anonym:

skriven

Men alltså, jag har helt missat vad det är som har hänt med dina tänder? Jobbigt att det måste göra ont... Men fint vart det!

3 Malin:

skriven

...och alltså, den som skrev ovanstående var alltså jag- Malin.

4 Mysan:

skriven

Supersnyggt!

Var detta sista gången?

5 Anonym:

skriven

Ja nu ska d vara klart! Jag är nöjd, fast jag läspar lite om jag inte anstränger mig, är nog en vanesak bara. Jag har bytt ut fasaderna på mina sönderslagna framtänder för de gmala fasaderna var fula och trasig, utan att ens vara gamla! Förra gången var det mardröm men den här gånge har jag bara haft otur en gång med färgen, och i slutändan blev det ju ändå jättebra!

Kommentera här: