Sommarsemester

Ååååh, jag skulle kunna tänka mig

Hus i Italien
Stenstuga eller slott i Skottland eller på Irland, gärna så man kan fiska från tomten och med får i närheten
Städer i Östeuropa, Budapest, Bukarest, Prag, Warszawa, Ljubljana osv
Bilbao, Zaragoza, San Sebastián och övriga norra Spanien
Paris, bara för några dagar
Bakklandet, för många dagar

Det jag vet att jag inte vill är åka bil, mer än fram och tillbaka till Göteborgs festivaler.
Jag vill heller inte åka till Grekland, Turkiet, Kanarieöarna eller nåt annat charterställe.
Vad vill ni göra i sommar?
1 Mysan:

skriven

Jag vill åka på charter NU!

I sommar ser jag framemot att upptäcka mer av Stockholm och inte minst dra en båtluff i skärgårn, ta några repor till Rosers och kanske åka nån helg till nån annan del av Sverige. Och sen vill jag till Visby en vecka... ;)

Men det får fantamej bli riktigt varmt och fint!

Kommentera här: