Trötthet och western

Känns som det var en kvart sedan jag lämnade kontoret i fredagseftermiddag. Även fast jag var i komatillstånd hela söndagen och absolut inte tog ut mig på lördagen känner jag mig grymt trött idag. Det är tråkigt! Om en vecka är Kent här, och det blir en bättre vecka det! Ska bli riktigt kul och mysigt.
Rocker står just nui och glufsar i sig mat som om han svultit i flera år, sen försökte han tugga på matskålen men det fick han inte. Ikväll har jag tvättstugan, otroligt välbehövligt, skulle tvättat i torsdags men hann inte hem i tid.
På onsdag har vi styrelsemöte. Annars ingenting planerat förrän till helgen. Idag har Hilding namnsdag, vem heter det liksom? Fastän det var bara 8 minus imorse mot gårdagens 800 grader frös jag ändå hela vägen till jobbet. Usch usch. Det här inlägget lutar åt det negativa känner jag. Så kan det gå. Började kolla på Young guns II igår när jag skulle sova. DOm e så sjukt bra dom där filmerna! Ska se True grit här snart, en ny western med Jeff Bridges. Blir nog grymt!

Kommentera här: