30 dagar- 1, det här är jag

26 år bor i norrort i älskvärd lägenhet i skogen. Särbo med tatuerande norrman i Trondheim, vi har en fransk bulldog, Rocker fem år. Jobbar med it-logistik, älskar mitt jobb. Har mamma, pappa och lillasyster runt hörnet, mycket lyxigt och kul! Skriver och läser mycket, annars handlar jag på loppisar och samlar ljuslyktor. Mitt liv är berikat med underbara vänner, släkt och gudbarn. Gillar gamla saker, kläder, musik och filmer. Tycker om grillad mat med vitlök och rödvin, äter inte ris. Förlorar mig helt på konserter och blir hög på livemusik. Samlar pinnar under hundpromenader. Har jättemånga sjalar. Pratar en hel del, även i sömnen. Är nära nog blind utan linser eller glasögon. Min hud är ganska tatuerad och mer blir det. Jag är en godhjärtad hippie som undviker trista saker, tror gott om folk, kan skriva en hel natt och sova en halv dag. Jag tror det är farligt med energiutsugande sysslor eller personer, du måste använda din energi rätt, det är du som bestämmer i ditt liv.

Kommentera här: