Friday I'm in love!

Då får man börja denna ljusa fredag med att tacka Malin för igår. Vi kom efter en lång bilkö hem till henne och hade med oss lass med mat från Därmedpasta, hon hade även gjort en galen bakning och vi åt för fulla lass medan hon visade upp fina saker som vi köpte loss av henne för småpengar. Men bättre det än bara skänk och släng, nu blir det ju först sälj, sen skänk!
Nu ska jag köra på under den här arbetsdagen och sen ska vi klippa Rockers klor hos veterinären, måste köpa linsvätska och sånt tråkigt. Men sedan är det fredagsmyyyys! Med de bästa, nämligen Lojsan och Gunsan. En tjejmeny och lite socker på det, men bara lite! Imorgon ska solen lysa till en minusgrad, då tänker jag långpromenad med Rocker, inte till Kairo utan nånstans öppet där man får sol på sig. Men först tänker jag ta de onda plasttänderna till sängs och sova tills jag vaknar av mig själv.
Vad har ni för fredagsplaner?
1 Malin:

skriven

Åh, tack själv! Det var så kul att ni kom och att jag blev av med grejer utan att behöva slänga! Det känns liksom lite bättre så.



Kanske ses imorgon, kram!

Kommentera här: