Roligt mail

Det här mailet fick vi helt seriöst till jobbet. Han verkar tro vi är en tv-verkstad, inte så förvånande med hans uppenbart låga intelligensnivå. Men det är ändå roande läsning!

 


"Hola
Hur står det till?:)
Ni är roliga, försöker få tag på Er men det liksom ... impossible, tredje dagen dag in och dag ut, nåväl bara TV-n blir hel och bra så behöver jag inte jaga Er osynliga kundtjänst mer med ljus och lykta :)))))
Jag jobbar idag till kl 18.30... that is da problemas... så jag vore jätte ödmjuk och lufta turbanen för Er om Ni kommer mellan 19.00-21.00 ....som tack kan jag bjuda med turkisk kaffe och magdans! Jag är lite mull-ig med har very sexiga stringtrosor, hm vad säger Ni? Är det okej??? :)

Ps. Nu ska jag till Maxi och köpa lite tillbehör...bönemattan börjar bli trasig, jag fick be mycket ...Ni vet, ingen TV så måste man be till Gud för att se Pamela igen.... *suck*

Porfeten må vare med Er och Er bil :) Yalla Yalla! :)"

Kommentera här: