Teresas födelsedag firades i fredags

Och tyvärr har jag inga bilder. Så blir det ibland. Vi började i alla fall hos henne med pizza och vin, gick vidare till nya Retro och hängde där i flera timmar, plötsligt var klockan ett och det stängde, som vanligt vet man inte hur det gått till. Vi var två stora bord med folk och några droppade av. Resten av oss gick tillbaka till Teresa och åt upp pizzarester och drack mer vin. Och öl. Och jag och Teresa drack whiskey ur flaskan som om det vore öl. Så jobbar vi. Sent omsider var det bara vi två och Hedman, jag tillät honom inte att gå hem. Men själv klädde jag av mig och kröp ner i sängen och däckade. Helt normalt och socialt.
På morgonen städade vi och slängde glas, sedan åt vi brunch och hamnade i koma. Efter toast, fetaostkräm, sylt, ananas, äggröra och pancakes var det skönt att promenera till tåget även om Medis var en frusen puckelpist att ta sig över. Sen fortsatte helgen i lugnets tecken, jag har sett några filmer och skrivit och läst. Tvättat kläder, lekt med Rocker och sovit.
Vad hände under er helg?

Kommentera här: