Trötta ögon

Migrän igår, började på natten, gick inte över förrän på eftermiddagen. Var hemma och tog sen två långa promenader med Rocker. Kollade några Top Model cycle 15 och åt en grekisk sallad. Hade väldigt svårt att sova sen och det resulterar i trötter idag. Men men så kan d va.
Ser fram emot alla födelsedagar och examensfirande och festande som stundar de kommande veckorna. Ser inte fram emot att jag återigen ska byta fasaderna på mina framtänder nästa vecka. Kommer ha tillfällig lösning i två veckor, sist var det en mardröm och ett helvete. Känner mig riktigt nervig inför detta.
Min pälsmössa var inte så bra. Tror jag. Pernilla du måste avgöra.
Efter två dagar med först drippdroppande vårkänslor och igår solsken hoppas jag på ingen mer nederbörd förrän regnet ska skölja bort snön och välkomna våren om nån månad. Gärna tidigt, typ slutet av februari tack.

Kommentera här: