30 dagar- 6, vad är vänskap

Tisdagarna lyses upp mitt i en ödslig vecka. jag får sätta mig runt ett vackert dukat bord och äta god mat tillsammans med mina tjejer. Och inget kommer mellan våra heliga tisdagar när allt från jobb och hem till kärlek och död diskuteras.
Ringa varandra hundratals gånger om dan och egentligen inte säga så mkt, vara helt olika men ändå min äldsta vän och få en guddotter. Men det kan jag inte skriva mer om nu för då kommer mottagarens gravidhormoner orsaka översvämningar i ögonhöjd.
Jag är rik för jag kan skratta, avhandla, skvallra, gråta, festa, vardaga, har alltid nån som är där. En stor men tight krets. Det finns alltid nån. För det man behöver just då.
Vänskap är också att inte bli sur för att jag lägger ut de här bilderna från Kos...!
1 sofie:

skriven

alltid varit avundsjuk på att du har så många nära riktiga vänner, men det är inte så konstigt alla vill bara med diiiig för du e bäst!!!!

Kommentera här: