Imorgon bär det av med flyttlass till Trondheim

Bilarna är packade till bristningsgränsen, vi har slitit lite men det gick väldigt bra till slut! Igår åkte vi sedan till Sofie och Alex och grillade och spelade frågespel halva natten. Vi har sovit i Nibble dessa dagar och haft det skönt här. Idag gick vi upp klockan åtta, rätt oskönt eftersom vi inte kom hem förrän halv tre inatt. Vi mötte upp flyttstädarna. Innan de kom hade vi en en nostalgisk kvart och pratade om hur det var när vi flyttade in. Fina minnen men nu är det klart där. Så är livet. 
På vägen tillbaka till Nibble köpte vi med oss lite goda frukostgrejer och sen åt vi en frukost tillsammans med mami och papi, och sen, då åkte vi till nya thaimassagen i Runby och tog en timma pain/pleasure. 
Groggy efter det och väldigt trötta åkte vi med mamma och pappa till Kallhäll och åt lunch på vattnet. Dillstuvad potatis och god lax! 
Vi åkte såklart pappas Thunderbird och jag åt en 88:an :)
Efter det lade jag mig i hängmattan och slappade en stund. 
Jag och mamma inspekterade flyttstädningen och handlade mat. Sen grillades det smarr igen och vi åt i uterummet. 
Jag är sugen på en cykel att ha i Trondheim och ikväll hade de en kvällsrea, men det var inget för mig tyvärr. 
Vi tog hej då av Prillan och Niklas och när vi kom hem hit igen badade jag och Kent nakenbad i utejacuzzin. Nu är jag helt slut och ska lägga mig med svidande ögon. 
I morgon bitti ska jag skriva kontrakt och sedan köpa med mig vin :) till Norge, sen ska jag försöka köra ikapp Kent och Crigge, jag ska ha bikini i framsätet, redo för ett dopp längs vägen. 
Bloggen får ta en flyttpaus nån vecka nu, vi har ingen ny lägenhet i Trondheim än så vi ska bo på landet ett tag. Jag kommer tillbaka till Sverige för att jobba v 34-36 sen.

Hasta luego mina små sommarbarn! 
1 Mysan:

skriven

Stort lycka till med flytten! Du har ju dock ett proffs med dig så tur behöver ni kanske inte... ;)

Kärlek till er och hoppas att vi ses snart!! KRAM

2 Linda:

skriven

Lycka till med allt!!!

3 Malin:

skriven

Spännande!!! Håller tummarna för att allt går bra och att ni hittar er takvåning inom kort, kram!

4 Gunsi:

skriven

Saknar dig redan kompis!

Kommentera här: