Jag, jag, jag

Jag är för tillfället spänd på flytten som är i anstånd, jag längtar till Norge, längtar efter ledighet och att känna mig fri!

Jag är duktig på att baka bröd, skriva fint, prata med vänner, gunga i min gungstol och plocka blommor.

Jag tycker inte om att känna mig hjälplös, vakna på fel sida eller detta lynniga sommarväder.

Jag är jättedålig på att fixa håret, plocka undan kläder och på att vara tyst.

Jag läser tjocka och tunna böcker som är spännande eller vackert skrivna. Jag tar alltid av omslaget.

Jag gillar sommaren! Cava på det och umgänge med mina fina vänner.

Jag sjunger gärna och högt och bland folk, även på låtar jag inte tycker är bra. Det stör sig min syster på.

Jag älskar min finaste grishund Rocker!

Jag önskar att vi får en bra lägenhet i Trondheim och att det slutar regna där när jag kommer

Jag är inte speciellt bra på att städa hemma, men vad gör det.

Jag pratar ofta med mina kollegor, Pernilla, Sofie och Lollo.

Jag tycker om ord och bokstäver, bodylotions och rökelser, glittergrejer och gamla saker.

Jag är beroende av lukta på saker, köpa klänningar och ljuslyktor

Jag har på mig en blå och lila väldigt mönstrad klänning från Nelly. Den är ganska kort så jag har asvarta leggings och ballerinor, över det en svart kofta jag fått av Lollo

Jag dricker ur en sunkig gammal vattenflaska jag alltid har på mitt srkivbord. Annars blir det mest rödvin ;)

Jag lyssnar på gammal hårdrock som aldrig dör. Och så fina visor såklart.

Jag blir arg på tröga kunder, grå moln och när folk ahr jobbiga katter

Jag är rädd för mörka skogar, tråkigt liv

Jag kan inte förstå varför folk tycker att Trondheim är så långt borta

Jag är pinsamt dålig på att ta mig för och göra tråkiga men ibland nödvändiga saker

Jag är uppväxt i trygg villamiljö med många ljusa barndomsminnen

Jag har hål i öronen på massa ställen, resten av alla piercingar e borta.

Kommentera här: