Solen är tillbaks, och jag med den!

Träskorna blev mina! Remmarna var intehelt som jag önskade men förgen var klarblå och fin och de var bekväma och snygga. Jag beställde även lite mer grejer från Nelly men en del var slut och ett par boots jag beställde åker tillbaka. Det blev i alla fall ett grymt armband, ett par trosor (bästa modellen från Calvin Klein) men som synd var bara ett par då resten var slut, det blev även nagellack och doftljus, men några av de var ocksås lut. Så kan det gå!
Idag skiner solen igen, jag är utvilad, till skillnad mot tidigarei veckan. Igår åt vi mysmiddag hos Gunsi med vitlöksbröd och soppa, och lite jordgubbar och choklad på det!
Blir inget Sonisphere i helgen, däremot utflyttningshäng hos Mysan i Ersta, skål på det!
Önskar er en underbar onsdag, snart helg!
Calvin Klein - Ultra Low Rise Hipster
Det är inte tjejen som bilden som skrivit inlägget ;)
1 Mysan:

skriven

Skål!

Kommentera här: