Verklighetstankarna har börjat komma

När jag tvättade förra veckan behövde jag inte boka en ny tid, eftersom jag ändå inte ska bo här mer än en vecka till. Jag bytte sängkläder och tänkte att det var sista gången jag gör det i den här lägenheten. Jag lagade engryta och tänkte att det är sista gången jag drar ut mina stora, fina, svarta lådor och plockar fram redskap till en ordentlig middagslagning. Jag frös in is och tänkte att det blir de sista påsarna som fryser här så länge jag bor kvar. Idag är det den sista riktiga fredagen i min lägenhet, om en vecka är det kartongkaos. Det är den sista hela helgen nu.
Lördag nästa vecka går flyttlasset upp till Trondheim. På söndag städas det och på måndagen skriver jag kontrakt och åker upp till Trondheim jag med!
1 Mysan:

skriven

Jag är så glad för din skull! Men samtidigt känns det så overkligt. Och då ses ju du och jag inte speciellt ofta. Men ändå, känslan... Det har hunnits med många roliga fester och tjejkvällar i den där lägenheten. Många fina minnen att bära med sig. :)

KRAM

Kommentera här: