En blommig packning kommer lastad!

Skulle packa igår, men det är inte så lätt att packa för en vecka i sommarsverige med ostabilt väder. Detta resulterade i att jag fick låna en större väska av mamma och pappa, då ska det nog gå bra. Jag vattnade blommorna och stängde dörren till den fia lägenheten som inte känns lika mycket som hemma längre.
Jag hoppas hoppas hoppas på ett somrigare väder på solkusten nästa vecka än vad YR meddelar just nu. Jag är så pepp på alla dagarna, vara med Lollo och Christoffer, se grymma konserter och hänga med sköna människor och fina vänner!
Jag har iaf en blomstrade färgsprudlande packning med långa kjolar, några koftor, fina halsband och ett par sjalar såklart! Ett par trasiga gamla festivalConverse, ett par ballerinas och ett par sandaler. Blir bra det här.
Hoppas att ni alla också får en underbar vecka 24! Sen efter det väntar midsommarafton runt knuten, helt otroligt vad tiden går, man måste njuta av livet!
1 Mysan:

skriven

Ååå, hoppas ni får det ljuvligt!!

Kommentera här: