Himmelsdag

Efter sovmorgon, (Rocker sov tolv timmar i sin lilla säng!) ska jag strax baxa ut lite mer grejer från lägenheten och sen skjutsa syrran. Sen ska det städas och fejjas, så sent som möjligt ska jag torka golven. Jag måste köpa blommor imorgon som ska stå sig till på tisdagkväll utan att jag kan titta till dem, vad köper man då? Tips?
Hur spenderar ni er lediga dag? Har ni kanske turen att vara lediga även imorgon+
Det har inte jag menjagjobbar nog inte så länge, sen på kvällen bär det av till Trondheim!
1 Malin:

skriven

Satsa på pioner, mina har stått sen i måndags och bara blivit finare och finare, inga ledsna blomblad eller frömjöl på bordet! Håller tummarna för visningen. Ha en mysig helg!

2 jojo:

skriven

ja det är så fint! men jag köpte nå blommor som jag köpte innan fotograferingen, det var i tisdags och de var fortfarande fina idag så jag körde på en till bukett :) tack jag hoppas också det går bra! lite spänd!

Kommentera här: