Midsommarafton 2011!

Vi firade i Markim hos Janne och Sussie, tre generationer och massa kul! God mat, mycket dricka, roliga egenskrivna snapsvisor, en lagom svår tipspromenad som mitt lag vann! Vi sov alla över och morgonen eefter badade jag med Flisen och vi åt goda ägg och gott bröd från gårdagen. När vi väl kom hem var resten av helgen seg men mysig, konstigt väder, mycket film och teve, igår middag ute med Crigge, annars har det bara varit jag och Kent!
Min outfit
Gott! Älskar det här kalla plocket!
Vi hade ett utomordentligt bra tält
Fritte och hans fopptatofflor, och Ragge med Barbiekeps
Prillan och Niklas badar
Flisgris!
Alla kollar på Jennie...
... för hon öppnar paket eftersom det var hennes födelsedag!
Mums!
Jag och Flisen <3
Somriga glasögon
Melines första midsommar!!! Hon var vaken jättelänge!
Nighttime!
Tack för en fin midsommar allihop!!!! Bästa sällskapet!

Kommentera här: