Sovit sedan klockan halv elva

Sjukt skönt! Var så trött igår efter lite sömn, jag åkte hem, bytte om, satte mig i soffan med min braiga bok och tänkte kolla på Frank Wagner men jag kunde inte hålla ögonen öppna mer än tio minuter. Sen gick jag och la mig, läste lite mer innan jag snabbt däckade, sov till kvart över sju. Väldigt skönt och det behövdes!
Nu är jag pigg :)
Igår myste jag med Meline och lekte med Alicia ett par timmar, Meline var lite mer vaken nu än hon varit tidigare, världens finaste blå ögon! Sen åkte jag till Schneiders och mötte upp Gunilla och Carro för en maffig sallad. Efter det åkte vi till Elins mamma och gick på sommarens smyckesvernissage, ni kanske minns förra året. Jag kunde inte bestämma mig för berlock så det blev bara ett armband. Men gud så fint allting är alltså.
Idag åker min bästaste lillasyster till New York, jag är sååååå avis! Denna underbara stad alltså! Längtar redan tills hon kommer hem!
En liten tjockmage kommer lastad!
Fint armband!

Kommentera här: