30 dagar- 13, denna månad

Ja, så var vi inne i mars. Härligt härligt! Jag tycker januari och februari är allt för sega, tråkiga och långa, fastän februari är ganska kort.
I Mars kan det bli vår. Men efter dessa vitnrar vågar man ju inte hoppas på något. Förra året blev det typ vår en sen vecka och sedan var det plötsligt sommar. Jag som älskar limegrön vår.
Här är en bild från 7/3 2010.
Den här månaden inleds med att Kent är hemma och det är kul och skönt!
Den här månaden kommer man vilja köpa våriga saker, fastän man absolut inte kan ha tunnare kläder än.
Den här månaden ska vi ha köksinventering med styrelsen i bostadsrättsföreningen. Tre kvällar...
Den här månaden ska vi fira Elins födelsedag igen (månadstradition?)
Den här månaden slutar två av mina bästa kollegor på jobbet, två av de bästa chaufförerna som jag också är bra kompis med. Det är trist. Men sånt är ju livet.
Den här månaden ska jag gå på Retromässa, Burleskloppis och Bröllopsmässa!
Den här månaden fyller Helen år, den dagen ställer man om klockan till sommartid. Blir det sommar då?
Den här månaden har Kent namnsdag.
Den här månaden ska jag bära Converse.
Den här månaden börjar på en tisdag och slutar på en onsdag, efter det får man skämta.
Den här månaden är det inte påsk.
Den här månaden börjar Desperate housewives igen!
Den här månaden för exakt ett år sedan var jag väldigt vårsugen, mer än någonsin, men då hade jag ju inte en Thailandsresa i bagaget att drömma tillbaka till. Det underlättar verkligen när man har det!
Den här månaden ska snön försvinna. Därmed basta!
Den här månaden spelar Black Label Society men jag ska inte gå.
Den här månaden spelar Foo Fighters men jag ska inte gå.
Den här månaden fyller Rocker fem år!
1 Sofie:

skriven

Den här månaden kommer jag att gå in i åttonde månaden, det är sjuuuukt!

2 Anonym:

skriven

Sjukt coolt!

3 Veira:

skriven

Elin T? Igen? Nu har jag missat något? :/

Kommentera här: