Jag fyller ut tiden med lite... frågor.

När vaknade du imorse?
Svar:
06.10 allt för tidigt

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
What to wear

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
Ringt folk hela dagen

Vilket humör är du på?
Svar:
Sovis

 

Vad har du på dig just nu?
Svar:
Täcke

Har du ont någonstans?
Svar:
Ingenstans

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
Chokladbuffé

 

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
Det ni barn, tänker jag inte skriva ut här, men nöjd är jag

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
Nån gång förra veckan, säkert lunch eller mat på Hemköp

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
Hitta.se

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Sova strax

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
Slashskivan i bilen

Varför ska man läsa din blogg?
Svar:
För den är retro och bohemisk och det mår vi alla bra av

 

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar:
Mös med min karl och hund

 

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
Det har jag fått idag på jobbet ang jobbet

 

När fotade du något senast, och vad?
Svar:
Äppelpajen i söndags 

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar:
Inte nu nej

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar-
Täcket

Vad tror du att klockan är?
Svar:
21.12 gissade rätt!

Vad borde du göra idag?
Svar:
Lägga mig tidigt

 

Vad ska du ha på dig idag?
Svar:
Inget för jag ska sova

 

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar:
Jag undrar om stora artister går och nynnar på sina egna låtar för nöjets skull

Kommentera här: