Morgonförvirring

Jag ställde fram mobilens klocka efter att den ställt fram sig själv. Så jag gick upp jättetidigt imorse utan att förstå det, var lite trött men ingen fara. Tyckte det var skumt när bilens klocka visade 7.45. Åkte till Kardemumma för att köpa med mig frukost, de hade inte öppnat och hon sa att hon inte fått några leveranser än. Skumt tyckte jag för det var ju bara tio minuter kvar till de skulle öppna. Plus en timme. Men det fattade jag inte riktigt än.
Det blev iaf frukost hos en nyvaken mor innan jag hämtade Gunsi. Sen åkte vi till Uppsala och hade en finfin dag!
Nu kollar jag Stockholm-Båstad och dregglar lite över Ola. Lagat en enkel fiskgryta med rödspätta. Kollar Mästarnas mästare nu i reklamen, jag gillar Kenny Bräck, dialekten, alla skador, han var rolig när han var hos Skavlan.
Veckan börjar rätt tråkigt med fotografering hos tandläkaren och styrelsemöte. Men tisdagshäng med tjejerna lyser up allt. Och på lördag är det fest på klubben och på söndag är det klädbytardag! Jag har packat en liten väska tills dess.
Blir sommarsugen nu när de åker båt. Mycket naket också, ja tack när det gäller Ola liksom!
Färga håret strax, har aldrig varit i större behov av det än nu. Ser typ blond ut framifrån.
Igår shoppade jag och mamma i stan, vegetarisk god lunch för att finna lite energi inför kriget på Åhléns och i city. Söder var lugnare. Jag köpte bara två kläningar och tre nagellack och en hudkräm, och en presentklänning till Sofie.
Var sugen på dessa Hilfigerklackar men visste ju att jag egentligen ville ha beige med snörning. Blir sugen på öl och fest nu! Bra timing en söndagkväll.
Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentera här: