Ökenkänga med kilklack

Jag vill ha ett par som dessa beige nedan, men med lite lägre klack, denna är 8 cm och jag vill ha en bekväm på typ 4 cm kanske, så jag kan gå med Rocker i dem innan och efter jobbet utan att behöva byta. Klart jag kan tänka mig ett par klassiska vanliga platta öken också men just kilen är jag väldigt sugen på. Och så byta ut snörena mot ett par färgade. De två översta paren är från Have2Have, nummer tre från Din sko med 9,5 cm klack, de fjärde från Bianco, finns i en somrig ljus denim... klackhöjd okänd.
Skrik gärna till om du ser några med lägre kilklack. Och jag vill inte att de ska vara för smala och mormorskängastuk, Puss!
Klicka för att stänga fönstret
Klicka för att stänga fönstret
Ankle boot
1 Catharina:

skriven

Vad roligt att du också gillar Ruiz Zafon!



Apropå skor så har jag själv tittat på de här från Åhlens: http://www.ahlens.se/mode/aktuellt_sortiment/skor/1101-complement-amelia.html

finns i både beige och svart.

2 jojo:

skriven

åh dom var ju riktigt fina, tack för tipset!

3 Malin:

skriven

Åh, gillar de brunbeiga från Din Sko.

Kommentera här: