Ola Rapace, inte bara ett snyggt namn....!

Ja han är så jävla het. Älskar hans skratt, skiter i kokainhistorier, sexskandaler och misshandelsrykten. Jag vill veta mer om Ola! När kommer hans boxarfilm han tränat inför? När jag läste en intervju med honom förut beskrev han sitt liv som väldigt varierande, han skulle den dagen på möte ang en Hollywoodrulle med superbudget och sedan skulle han möta en kompis med fotboja i inget mindre än kära U-V. Synd att det inte var jag som hade den fotbojan.... :)
Men just den bilden tycker jag han förmedlar, han kan vara ett aggressivt råskinn men också en stilig belevd skådis. Älskar det. Persbrandts tronföljare på den rollen? Tror han är en jäkligt komplex människa, men han kommer undan med mycket, snyggt nu när han börjar bli lite grå också. Give me some Ola please!
1 Linda:

skriven

Det här snyggot har flyttat granne med min kompis föräldrar i Märsta. Å jag vet tre pers som sett honom på Lidl i just Märsta.. Så nu vet du vart han hänger.. Bara börja stalka :D

2 Elin:

skriven

Jag kan inte heller motstå. jag kan tänka mig att skita i anabolan...

Kommentera här: