Trash Polka tattoos

Jag tycker den här stilen är så jäkla cool, känns modern och nytänkande men ändå tidlös och inget att tröttna på. Jag tror verkligen inte den är något för alla och det hjälper på att hålla det snyggt när det inte blir uttjatat.
Jag tycker känslorna och budskapen blir så tydliga utan krimskrams och med den strikta färgskalan. Detta skulle man kunna se på dukar på museum, en blandning av pop art och street art.
Och så gillar ju jag ord och tryckbokstäver. Just de här exemplen nedan ger ett ganska mörkt och dystert intryck motivmässigt sett men den här stilen kan verkligen sprudla av naivistisk glädje också.

Vad tycker ni om polka trash?
realistic trash polka | tattoo by volko / design by volko and simone | BuenaVistaTattooClub
realistic trash polka | tattoo and design by volko | BuenaVistaTattooClub
1 Käthes mode ♥gravid med tvillingar♥:

skriven

Jag har så tråkig tatueringssmak. :) Gillar små nyckelpigor, hjärtan och så.

2 Mysan:

skriven

Skitcoolt, men som du säger: inte på alla. BTW var vallmo väldigt fint (fast det runtom vallmon var lite för läskigt). Tryckta bokstäver är ju skitsnyggt.

3 lovisa:

skriven

coolt!

4 Gunsi:

skriven

Creeeeepy....

5 kenneth:

skriven

grymma tattueringar! Någon som vet om tattuerarens hemsida?

Kommentera här: