Vem vad hur när varför typ

Födelsedag: 15 maj

Ögonfärg: Blå

Hårfärg: Svart

Pluggar/Jobbar: Jobbar var dag med IT-logistik

Familj: Underbar!

 

FAVORIT...


Färg: Grön, orange, lila


Plats: I famnen till K


Land: Spanien


Djur: Min lilla franska korvhund


Skor: Converse eller ballerina


Internetaktivitet: Hög, jobb, mail, blogg, Facebook, tidningar, tv


BRUKAR DU...


Titta på dig själv i spegeln: Såklart


Gnälla: Ja det är ganska kul


Skrika: Av skratt kanske


Sova: Ja, gärna


Ha ångest: Försöker att inte ha det men det är inte alltid så lätt


Skada dig själv med flit: Nej, inget emobarn


Ta mediciner du inte borde ta: Öh nej, se ovan


Vilja dö: Aldrig, se ovan igen


Drömma mardrömmar: Ja


Drömma sexdrömmar: Haha, önskar man kunde styra det till typ Brad Pittdrömmar


Ta droger: Nej


Försöka vara annorlunda: Jag kan bara vara mig själv


Klä dig i svart: Ja


Gå till kyrkan: Två bröllop 2010


Gå i skolan: Nej, saknar det lite dock


Röka: Nej


Ha sex: Ja


Ljuga: Då och då behövs en viting


Hata folk: det försöker jag undvika


Lita på folk: Ja


NÄR...


Åt du senast: Middag till Halv åtta hos mig, bönor och cole slaw, kanske kan tävla med Rocker sen...


Läste du en bok senast: Läste ut en igår


Köpte du något senast: En avocadosallad till lunch


Svor du senast: Idag nån gång


Sjöng du senast: Ikväll hemma


Klagade du senast: På jobbet


Är det sommar: Öööh verkligen inte än


VEM...


Saknar du: Kent såklart


Vill du döda: Usch ingen


Rörde dig sist: En granne jag skakade hand med (tragiskt detta låter)


Vill du slå: Ingen


Kramade du sist: Henke tror jag


Vill du prata med: Kent hela tiden


Skrek du på sist: Junior på jobbet när han lyssnade på Danny istället för mig...


Vill du vara som: Mig själv med en touch av många inspiratörer


Sårade dig sist: Jag har inga direkta utrymmen för sådana personer i mitt liv


Gjorde dig riktigt glad senast: Rocker när han osmidigt hoppade upp i mit knä


Fick du sms från senast: Soffipropp


Ringde dig senast: Kent

HAR DU...


Tvångstankar: Ja en hel del


Någon annan psykisk sjukdom: Haha vem vet


Skadat någon: Säkert, men då tänker jag mer känslomässigt än fysiskt


Färgat håret: I femton år


Brutit några ben: Revben har hostats sönder annars förvånande nog nej


Några piercings: Ja, en del


Några tatueringar: Ja, en del


Egen dator: Ja


Gjort bort dig rejält: Hela tiden


Bra självförtroende: Ja


Kysst någon: Ja


Haft sex: Ja


Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja, till Kent


Varit kär: Ja


Blivit kär i någon på nätet: Nej


Dumpat någon: Ja


Blivit dumpad: Ja


Velat vara otrogen: Ja


Stulit någonting: Ja


Lämnat landet: Ja


Rymt hemifrån: Nej


Tuttat eld på nåt: Ja


Gjort något olagligt: Ja

HUR...


Går du: I platta skor med hund bredvid


Svarar du i telefonen: Hej XX (namnet på den som ringer)


Fördriver du tiden: Svarar på knäppa frågor tydligen


Tjänar du pengar: Jobbar hårt


Bäddar du sängen: Sällan


Ofta diskar du: Faller mig inte in, diskmaskin


Ofta städar du: Sällan


Många stör du dig på: Försöker att inte ödsla energi på det men det är svårt i en värld av politiska idioter, lata människor och såna som Kissie och Fritzl typ.

Kör du bil: Ganska fort, med hög musik eller telefonpratandes

Sover du: Under täcket, utan kläder, på platt Ikeakudde för 9 kr

Kommentera här: