White trash??

Rolig blogg om White trash, vilka kriterier från bloggen uppfyller du? Jag erkänner i alla fall fyra, kanske det finns fler, påminnmig då ni som känner mig bäst.

* Plankstek, jo det vill man ha då och då!
* Spikmattan, addicted
* Skylla på fyllan, no explanation needed
* Lunchbuffé, ja då kan man plocka lite vad man vill
Sen har jag ju några övriga WT-grejer också vare sig de är med på listan eller inte, jag gillar att gå i mjukiskläder, jag har ett äkta trampstamp i svanken, jag gillar Iron Maiden och actionfilmer. Men annars har jag fobi mot riktiga WT-grejer, den enda som har mer fobi mot det är väl Pernilla.
WT i Usa och här är inte riktigt samma grej, och WT är inte detsamma som svenne, men jag vet inte vilket som är värst.
Kul WT är t ex My name is Earl, annars är Trailor parks riktigt sorgligt. Det drar mot inavel och riktigt sydstatsslödder.
1 Sofie:

skriven

Grimstaby är WT!!!!!!!!!!!

Kommentera här: