En drömuppsättning

Scocco om ”Så mycket bättre”

– Fick jag handplocka artisterna skulle jag kunna tänka mig att vara med i ”Så mycket bättre”. Jag skulle ställa upp med Peter LeMarc, Plura, Håkan Hellström, Lasse Winnerbäck och Tomas Andersson Wij.





Fatta vilket mys det skulle bli!, Där bland kulisserna skulle man vilja lura. Jag är inte så jätteimpad av den uppsättningen det blev i år tyvärr.
Edit: Årets uppsättning är alltså: Tomas Ledin, Timbuktu, Laleh, E-type, Lena Ph, Mikael Wiehe och Eva Dahlgren.
E-type??!! Och Laleh e ju bra men det känns inte som hon har så stort arkiv att plocka låtar från.
Timbuktu = jättekul val, Eva Dahlgren = Jättefint val, Mikael Wiehe = jättebra val
Tomas Ledin men nej va trist men sina jeans och sin gitarr och pripps blå
Lena Ph hur mycket har hon att bjuda på liksom? Plus att hon tackade nej till förra omgången, nu har hon fattat att det var ett osmart drag.
1 Mysan:

skriven

Är alla klara för årets?

Jag kan inte för mitt liv förstå att inte Peter LeMarc är med (fast det kanske har med hans scenskräck att göra)...

Kommentera här: