Jaga hund

Har sovit hos mamma och pappa, vi åt god middag igår och kollade på Lady Gaga på tv men jag kunde knappt hålla ögonen öppna. Sov som en stock i min gamla hemmasäng och vaknade imrose när Rocker sade till att han ville gå ut och kolla vad pappa gjorde. Då var klockan åtta... men vi somnade om sen och nu har vi ätit frukost och duschat. Ett barn cyklade förbi i hästhagen nedanför här när jag och Rocker lekte på tomten, och borta var den franska sprintern på ett ögonblink. Jag fick jaga honom ner mot hagen men kunde inte hoppa in, barnet vände och cyklade mot mig och då sprang Rocker snällt bredvid barnet tillbaka till mig. Knäpp hund vi har alltså.
Nu ska vi ner på pappas jobb, de har Swaåday så vi måste vara där och vädret är sisådär stabilt. Hoppas bara det inte regnar. Sen ska jag handla tre saker innan jag ska hem och förberereda mat och annat gott inför min fest ikväll! Kul det ska bli! Skumpan har kylts sen i måndags, är den då kall nog?!
Idag är jag 26 år, vill bara poängtera det!
Ha en underbar lördag alla minisippor så hörs vi imorrn, kram!
1 Mysan:

skriven

Tagg, ladd och pepp! Längtar till 19!

2 M*:

skriven

- Trevlig helg :)!

3 marie:

skriven

Jaa, färg är härligt :) Fyller du år idag? Grattis!!!! Kram

4 Emma:

skriven

Jättefin bogg du har!

Kommentera här: