Jag har laddat upp på balkongen

Inför dessa veckor som väntar. Den här veckan har jag fullt upp med styrelsen i föreningen, med festförberedelser och lördagsplaner. Med att fixa hemma, och med lite annat skoj och stress!
Nästa vecka blir det mycket på jobbet, det avslutas sedan med en teambuilding dag på fredageftermiddag och kväll. Det ska bli kul men framförallt välbehövligt, vi har anställt 13 nya under våren och 2 har slutat. Det tar tid att hitta formen i nya grupperingar. Självklart är jag en av dem som håller i teambuildingen :)
Under helgen har jag haft en del för mig men inte så mycket, jag har legat på balkongen och plöjt min bok som jag aldrig hinner med, och att välja bort lästid, det är inte bra för min själ! Så jag har tagit igen samtidigt som jag har planerat, tänkt och funderat medan solen har stekt mig lite lätt. Mycket behagligt!
Väntar på örterna jag har sått!
En rosmarin som jag kpt (fusk) men också i de andra krukorna börjar det titta upp millimeter med grönt. Lite Buddhor och ljuslyktor även på balkongen såklart. Så man fortfarande vet vem man är hos om man går vilse
Sol på trädtoppar
Det är så skön utsikt hos mig! Älskar blakongen som är stor och har en smalare del där man kan förvara dynor, häng akläder och ha grillen.

Kommentera här: