Tidig måndag

Började 6.30 imorse, lade mig långt efter tolv igår och gick upp halv sex. Gud va skönt. Man skulle kunna kalla det kickstart på veckan, men då skulle det vara lögn. Drömde inatt att det var tjuvar på balkongen som hade tagit sig dit med bil via en ramp från skogen och upp, sedan skulle vi gömma oss för dem och då sprang vi plötsligt på spanska gator. Drömde natten till igår att jag skulle gifta mig men bara blev mer och mer försenad och skulle inte hinna byta om eller nånting. Stressdrömmar, kanske inte så konstigt.
Varför blåser det hela hela hela tiden? Sjukt stört, kan tro man är tillbaka på Island.
Haft en underbar helg med massa tjejer omkring mig, även en liten och helt ny en, bara ett dygn gammal och bedårande söt!
Idag ska jag till Bauhaus och köpa spotlights, när jag ska göra såna sjukt tråkiga saker, då dör jag lite inombords. Känns som livet slösas och används på fel sätt. Hatar såna platser och ställen och sysslor. Men men, det får väl gå bra ändå. Sen måste jag köpa ny linsvätska, min har börjat lukta, sjukt stört och äckligt! Varför liksom?

Kommentera här: