6. Do you like/wear false lashes? If yes, strip or individual?

Nej det är verkligen inte min grej, har aldrig haft lösfransar, ja skulle aldrig palla pillet o sätta dit dem, plus att ja säkert skulle glömma o pilla mig i ögat. MEN, jag ÄLSKAR när jag haft eyelashextensions. Verkligen den bästa skönhetsgrejen att lägga pengar på, mkt bättre än naglar eller hårfix, speciellt om man, som jag, inte har några schyssta fransar naturligt. Bara bleka, glesa svennestrån. Det är faktiskt det enda jag inte är särskilt nöjd med när det gäller mitt utseende, och att ögonbrynen inte växer ut i ytterkanterna. När man har eyeleashextensions känner sig fixad hela tiden och det var perfekt när vi var i Thailand. Jag som gärna går osminkad kände mig mycket finare med fransarna. Jag har inte användt mascara sedan oktober förra året, då köpte jag en ny när jag åkte till Oslo, den hade jag en månad sen gjorde jag fransar första gången och blev fast! Nu har jag användt den mascaran några gånger här, ett år gammal liksom, men på onsdag får jag ny leverans av Pernilla.
Här i Trondheim kostar det 1800 att gör fransar. Så det kommer inte ske. Men jag hoppas jag hinner lösa det till julen när jag är i Stockholm!

Kommentera här: