Denna oktoberhelg

Jag har promenixat med Rockstar, satt på en gryta med bogkött och rödvin, doftar mumma. Kent skulle vara klar ganska tidigt idag så vi ska åka till en kaj och kasta lite efter sill och ha med resterna från gårdagens asgoda kycklingsallad. Ikväll ska vi fira Izzys födelsedag på Familien. Jag har ny prickig klänning och tror jag har en bra hårdag också, men det kan ju hinna förändras till kvällen. Det går bara att ha curly här, fönade och plattade en dag, sprayade lite också, men det är för fuktigt. Imorgon tror jag vi åker till Meråker och slappar där och på Bakken över helgen. På tisdag ska jag städa och dona inför ankomsten av min bästa lillasyster och Niklas som kommer på onsdagmorgon. Det ska bli så grymt kul att ha dem här!
Vi e så nördiga, igår satt vi hemma och åt god mat och såg en ny film som var jättebra, och vi kände oss som två töntar som var så glada över att vara hemma och mysa en kväll efter vi har varit ute två kvällar i rad. Pensionärsvarning! Men det är så härligt att vara tillsammans :)
Hittade ett gott snacks jag ska göra nån dag. Mexikanska ostbollar, vad tror ni?
Hur ser era helplaner ut? Antar att Gunsi ska fira sin fina Juan men resten då?

Kommentera här: