Inte kul avslutning på helgen

Rocker hade ett anfall här för en timme sen. Alltid lika obehagligt. Jag såg på tv, K var på toa, vi hade sett en film, allt var lugnt och stillsamt. Så ser jag hur Rocker plötsligt försöker resa sig där han ligger på mattan, hans ben är som Bambi på stiletter på hal is och han ramlar åt sidorna och han drar sig darrigt och ryckigt fram på golvet fast benen inte bär. Jag släckte alla lampor och stängde av teven, satte mig och klappade honom lugnt, han gick runt och kräktes jättemycket och sen hämtade jag medicin men innan vi hann ge den var allt över. Vi gav honom ändå, det är tabletter man löser upp i vatten. Nu är llt bra men han är jättetrött och ligger tätt intill mig.
INTE kul när detta sker med min lilla kärleksklump.
1 Gunsi:

skriven

Ursh, lilla gubben... bra att du regerar lugnt i situationen och får panik!

2 Nurja:

skriven

Usch då :( stackars Rockstar. Båda vi hade otur med våra älskling igår tydligen.

Kommentera här: