Supervarmt och soligt idag

Jag och Rocker hittade en park högt högt uppe där man ser hav och stad åt båda håll. Hade inte med mig kameran tyvärr. Hel svettig efter promenaden, solen är jättevarm och jag njuter. Imorgon ska jag till åre och hämta mina vinterdäck, hoppas det inte är för fint väder då när man bara ska sitta i bilen. Inatt drömde jag om JD i Scrubs, ok att han är en nice kille men ändå...!
Känns som den här veckan kommer gå så fort, igår var vi iväg hela dagen, ikväll ska vi kanske på Melissa Horn, imorgon är jag borta hela dagen sen är det fotbollsmatch på kvällen, sen är det plötsligt torsdag! De två tidigare veckorna flög också förbi, eftersom vi hade gäster och det var extra kul. Synd att det inte var så här varmt och soligt varje dag när Prillan och Niklas var här.
Vår diskmaskin pumpar inte ut allt vatten, jag har googlat lite, nån som har något tips?

Kommentera här: