Fått ny tvättmaskin och torktumlare

Husfixaren K har köpt och installerat. Lyxigt jag har det va :)
L.Ä.N.G.T.A.R.
Men den här veckan är det full fart, en tur till stan igår, tjejmiddag ikväll, ta sista Twinrix-sprutan, hämta nytt pass, SPA-kväll imorrn i Nibble, bio på torsdag med Tonie ( han får fan bjuda för han har vunnit 10 000 :)), ut med kontoret på fredag, Fest hos My på lördag ( om jag lever ), brunch med brudarna på söndag. Och sen bär det iväg! På detta massa jobb, upplärning av min efterträdare och hinna umgås med fina kollegorna.
1 stuffstuff:

skriven

Vore grymt om du tog en titt i min bloppis!

Senaste: Snygga vinterjackor, Air max 90 & mycket mer!

Allt till fyndpriser hos stuffstuff.blogg.se



Önskar dig också en trevlig kväll. Kram!

2 Malin:

skriven

Låter hektiskt, men härligt!

3 Mysan:

skriven

Jag hoppas verkligen att du lever på lördag! Det räcker ju med att du andas... Och Malin är ju ssk så hon griper in om den funktionen sviktar... ;)

Kommentera här: