Har du sett herr kantarell

Det har i alla fall vi gjort dag, plockat några gulisar och påsar med trattisar! Just nu rensar Kent, synd att vi bara har en pensel, verkligen synd. Vi ska både torka och förvälla. Imorgon ska det bli bra väder, då ska jag pröva vår baksida :) Sen ska vi till Meråker imorrnkväll, K ska jaga på söndag och jag ska plocka bär (vilka könsroller)och vi måste åka förbi Bakken och hämta de sista sakerna, dvs bl a typ alla mina kläder. Längtar tills jag får visa er bilder av lägenheten nu när vi är nästan helt i ordning. Igår var vi på kvällspromenad och såg Nidarosdomen torna upp sig på andra sidan vattnet, magiskt att vi bor här nu! Husen här på Singsaker kommer smärta ermed sin skönhet och charm, jag går och råglor in hos folk haha. Idag gick jag och Rocker en promenad till Bakklandet, ni skafå följa med på bildkavalkad sen. Imorgon kommer mamma hem från en vecka på Kreta med sina mushroomgirls, då ska jag mms:a bild på våra fynd. Jag kan inte tro att det är en hel vecka sen jag jobbade min sista dag och grät av både glädje och sorg med kollegorna på natten. Ha en fin helg små svampisar!
1 Mysan:

skriven

Visa lgh-bilder nuuu! :)

Saknade dig på klädisen i söndags. Tack för BHn. :)

Kram

Kommentera här: