Svamptom skog och ettårskalas!

Jag, mamma och Rocker åkte till skogarna runt Väsjön för att leta svamp men vi hittade ingenting :( en skön promenad var det i alla flal och jag plockade med en stor gren hem till mamma och pappa. Pappa åkte på jakt imorse så han vet inget ;)
Selma har fyllt ett år, helt sjukt hur fort det går, vi var där och firade henne idag, hon smakade på alla presenter och var ett charmtroll så som bara hon kan vara! Alltid glad den där lilla tjejen.
Jag har hämtat bootsen som var assnygga! Man blir så nöjd ibland alltså!
Mamma tog fram kyckling ut kylen och den luktade som Rockers brisar, ni somv et vad ajg menar förstod att den kunde omjligen ätas. Hon fick åka till affären och köpa ny. Ofräscht!
Innan var vi hos farmor, jag har fixat Skype till henne så vi kan prata och jag kan visa henne saker även när jag bor i Norge.
Jag har rödblommig klänning och jag hoppade i mina vinröda gummistövlar och sprang genom nyklippt gräs till täta maskrosblad över ett dike in i skogen med Rocker i släp som bara ville stanna vid hästarna.

Kommentera här: