Bildbomb från Stockholm!

Bättre sent än aldrig! Det var vårigt väder och jag njöt! Fyndade en guldig stickad tröja på HM för en hundring, den hade jag på mig typ varje dag.
Vi var på asmysig middag hos My, vi drack gott och åt gott! My girls :)
Jag hade längtat efter dem så mycket, och jag behövde verkligen en tjejmiddag!
Mamma och jag var på Fotografiska, sen gick vi på stan och köpte ingenting, men åt en god lunch och senare en god fika. När mamma åkte hem stannade jag kvar och mötte upp andra fina vänner för vin och thaimat och häng hos Teresa, sista hänget där för mig för nu ska hon snart flytta!
En gullig Dolly sonm parkerat sig i Gunillas väska under middagen, och en gulligt bäddad bebiskorg, den gjorde mormor i ordning en gång i tiden, så där har både jag och Prillan legat. Nu bäddades den med lakan från farmor och lapptäcke från moster :)
Lunch i solen på mamma och pappas trapp, och sen middag hos My, äntligen har jag hittat ett alternativ till risotto; kamutveteotto!

Kommentera här: